KalendarzRolników.pl
PARTNERZY PORTALU
  • Partner serwisu Krajowa Rada Izb Rolniczych
  • ODR Bratoszewice
  • Narodowy Instytut Wolności
  • Partner serwisu Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • Partner serwisu Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi w Warszawie

WYSZUKIWARKA

Czas na polskie superowoce!

Opublikowano 21.04.2019 r.
"Czas na polskie superowoce" – to nazwa kampanii informacyjnej, której celem jest promocja owoców wyjątkowo bogatych w dobroczynne składniki, szczególnie korzystne dla naszego zdrowia i urody.

Kampania prowadzona jest przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw wraz ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawki, Krajowym Stowarzyszeniem Plantatorów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszeniem Plantatorów Mini- Kiwi, Krajowym Stowarzyszeniem Plantatorów Aronii, Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej oraz Fundacji Promocji Polskiej Borówki. Jej celem jest promocja borówek, truskawek, malin, czarnej porzeczki, aronii , minikiwi oraz jagody kamczackiej  - owoców wyjątkowo bogatych w składniki szczególnie korzystne dla naszego zdrowia i urody.

Producenci łącza siły, by promować pojęcie "polskie superowoce", a także nawyk codziennego ich spożycia w nadchodzącym sezonie.

Jak podkreśla Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, podstawą jest zwiększenie konsumpcji. Świadomy konsument kupi więcej i bardziej odpowiedzialnie. Bez uświadomienia odpowiednich grup konsumentów żadne działania, na dłuższą metę, nie będą skuteczne 

Jak ustaliliśmy, projekt uzyskał dofinansowanie z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jego koszt wyniesie około 375 tys. zł.  Zdaniem autorów kampanii pozwoli to na kontynuację i rozszerzenie dotychczas prowadzonych działań promocyjnych. 

Aktywności w ramach projektu „Czas na polskie superowoce!” rozpoczną się już w kwietniu. Pierwszym celem jest promocja współpracy. Produkcyjnej, handlowej i marketingowej. Doświadczenia plantatorów borówki oraz kampanii „Lato z borówkami” są dobrze opisane i uznawane za modelowy przykład integracji producentów. Idea współpracy całego środowiska jagodowego powinna zainspirować czytelników mediów rolniczych, sadowniczych i ogrodniczych. Od maja adresatem komunikacji będą już tylko konsumenci – informuje KZGPOiW.

 

Źródło: KZGPOiW
 

kontakt1.jpg Redakcja KalendarzRolnikow.pl
 
 
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj

POWIĄZANE TEMATY:czas na polskie superowoce
Komitet do spraw pożytku publicznego
NIW
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030
PROO