Czas na polskie superowoce!
Kampania prowadzona jest przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw wraz ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawki, Krajowym Stowarzyszeniem Plantatorów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszeniem Plantatorów Mini- Kiwi, Krajowym Stowarzyszeniem Plantatorów Aronii, Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej oraz Fundacji Promocji Polskiej Borówki. Jej celem jest promocja borówek, truskawek, malin, czarnej porzeczki, aronii , minikiwi oraz jagody kamczackiej - owoców wyjątkowo bogatych w składniki szczególnie korzystne dla naszego zdrowia i urody.
Producenci łącza siły, by promować pojęcie "polskie superowoce", a także nawyk codziennego ich spożycia w nadchodzącym sezonie.
Jak podkreśla Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, podstawą jest zwiększenie konsumpcji. Świadomy konsument kupi więcej i bardziej odpowiedzialnie. Bez uświadomienia odpowiednich grup konsumentów żadne działania, na dłuższą metę, nie będą skuteczne
Jak ustaliliśmy, projekt uzyskał dofinansowanie z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jego koszt wyniesie około 375 tys. zł. Zdaniem autorów kampanii pozwoli to na kontynuację i rozszerzenie dotychczas prowadzonych działań promocyjnych.
Aktywności w ramach projektu „Czas na polskie superowoce!” rozpoczną się już w kwietniu. Pierwszym celem jest promocja współpracy. Produkcyjnej, handlowej i marketingowej. Doświadczenia plantatorów borówki oraz kampanii „Lato z borówkami” są dobrze opisane i uznawane za modelowy przykład integracji producentów. Idea współpracy całego środowiska jagodowego powinna zainspirować czytelników mediów rolniczych, sadowniczych i ogrodniczych. Od maja adresatem komunikacji będą już tylko konsumenci – informuje KZGPOiW.
Źródło: KZGPOiW
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|