Kiedy nie działa aplikacja eWniosek Plus?

Jak informuje ARiMR, w wyniku intensywnych prac i zmian w procesie utworzenia i zabezpieczenia kopii zapasowej aplikacji eWniosekPlus udało się ograniczyć przerwy techniczne do 3 dni w tygodniu:
1) we wtorek w godzinach 22:00 — 2:00
2) w czwartek w godzinach 22:00 — 2:00
3) w niedzielę w godzinach 22:00 — 5:00
ARiMR zastrzega jednak, iż powyższe przerwy mogą ulec wydłużeniu w zależności od długości wdrożenia zmian, które będą się odbywać w danym dniu. O zmianach w dostępności eWniosekPlus ARiMR, tak jak dotychczas, informowała będzie na bieżąco na stronie www.arimr.gov.pl.
Ponadto, ARiMR zapewnia, że wspólnie z Wykonawcą dokłada wszelkich starań, aby utrudnienia w dostępności eWniosekPlus ograniczać do minimum. Należy mieć jednak na uwadze, że specyfika aplikacji, proces utrzymania jak również zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych nie pozwalają na całkowite wyeliminowanie niedostępności aplikacji eWniosekPlus.
Źródło: 1.
![]() |
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|